Overzicht
Ons restitutie- en retourbeleid duurt 14 dagen. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds je aankoop, kunnen we je geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet je artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Verschillende soorten goederen zijn vrijgesteld van retournering. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of hygiënische goederen zijn.
Aanvullende niet-retourneerbare items:
-
- ∙ Cadeaubonnen
- ∙ Downloadbare softwareproducten
- ∙ Sommige gezondheids- en persoonlijke verzorgingsartikelen
Om je retour te voltooien, hebben we een kassabon of een aankoopbewijs nodig.
Stuur je aankoop niet terug naar de fabrikant.
Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restituties worden verleend:
-
- ∙ Boeken met duidelijke gebruikssporen
- ∙ Elk item dat niet in de originele staat is, is beschadigd of onderdelen mist om redenen die niet aan onze fout te wijten zijn.
- ∙ Elk item dat meer dan 14 dagen na levering wordt geretourneerd
Restituties
Zodra je retour is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we je een e-mail om je te laten weten dat we je geretourneerde item hebben ontvangen. We zullen je ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van je terugbetaling.
Als je wordt goedgekeurd, wordt je terugbetaling verwerkt en wordt er automatisch een krediet toegepast op je creditcard of oorspronkelijke betaalmethode, binnen een bepaald aantal dagen.
Late of ontbrekende restituties
Als je nog geen restitutie hebt ontvangen, controleer dan eerst nogmaals je bankrekening.
Neem vervolgens contact op met je creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat je restitutie officieel is geboekt.
Neem daarna contact op met je bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een restitutie is geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je restitutie nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op via in**@oo**************.nl.
Uitverkoop / Sale artikelen
Alleen artikelen met de normale prijs kunnen worden terugbetaald. Uitverkoopartikelen kunnen niet worden terugbetaald.
Omruilingen
We vervangen alleen items die je van ons hebt ontvangen die defect of beschadigd zijn. Als je het voor hetzelfde item moet omruilen, stuur ons dan een e-mail op in**@oo**************.nl en stuur je item naar: oodles and pinches, Generaal Cronjéstraat 96, 2021JL Haarlem.
Verzendkosten retourzendingen
Om je product te retourneren, moet je je product opsturen naar: oodles and pinches, Generaal Cronjéstraat 96, 2021JL Haarlem.
Je bent verantwoordelijk voor het betalen van je eigen verzendkosten voor het retourneren van je item. Verzendkosten zijn niet-restitueerbaar. Als je een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op je terugbetaling.
Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die het kan duren voordat je geruilde product je bereikt, variëren.
Als je duurdere artikelen retourneert, kun je overwegen om een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering aan te schaffen. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde item zullen ontvangen.
Hulp nodig?
Neem contact met ons op via in**@oo**************.nl voor vragen met betrekking tot terugbetalingen en retouren.